En underbar make...

Det har jag! Igår hade jag en "trött" dag kan man säga. Ja egentligen är det väl en trött period just nu. Jag ringde hem 19:15 igår kväll och berättade att jag precis tankat och var på väg hem och att Jakob tyvärr skulle få hem en MONSTERFRU. Det kändes väldigt snällt av mig att förbereda min man på humöret som skulle möta honom. Jakob tyckte inte alls att han fick hem någon monsterfru och hur kan man vara monsterfru med ett sådant härligt välkomnande....

När jag kom hem ca 20-25 minuter senare  stod det korvstroganoff (min favorit) och pasta på spisen, och ett färdigdukat bord. Men det är inte slut än, för efter maten fick jag varm mjölk och nybakad sockerkaka att äta i soffan. Det var alldeles underbart gott alltihop! Tyvärr somnade monsterfrun i soffan. Tyvärr redan klockan 20:15.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilken man... =)

2010-03-10 @ 19:16:42
Postat av: Mia

Ja vilken man! =)

2010-03-10 @ 19:34:22
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/
Postat av: Annika

där har du gjort ett bra kap =)

2010-03-10 @ 22:26:55
Postat av: mammutmormor

Svärmorsdrömmen är ingen dröm utan verklighet...

2010-03-11 @ 06:43:39
URL: http://mammitsa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Härligt! Själv är jag ganska "ensam" just nu... Sambon hinner knappt hem och äta middag ens om den står färdiglagad :/ Men det är tillfälligt som tur är :)

Kul att man kan inspirera lite med träningen :)

Ha det gott!

2010-03-11 @ 18:17:01
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0