MAN och HUSTRU!

och därmed FRU Floryd. Det känns jättebra! Just nu är vi nog världens lyckligaste, precis som det ska. Alla vet att vi nu är gifta och de flesta vet också VARFÖR vi tidigarelade bröllopet. Det är liksom dubbel-lycka! Den nya bloggen dvs den här, har skrivits på väldigt dåligt och jag är så kluven om jag VILL skriva eller inte. Vi får se vart det bär. En liten bild från bröllopet tänkte jag dock bjuda på. Vi har inte ännu fått alla från vår fotograf och just den här är från mina kära vän Annika. Bröllopet var så vackert och precis så som VI ville. Pampiga Coldplay´s fix you med orgel, trummor, elgitarr och gitarr som ingångsmusik. Jag i min drömklänning, Jakob kostymstilig, fyra vackra tärnor i rosa och två stiliga marskalker. Rosa rosor och vita pärlor! Helenas vackra sånger... "Stay with me forever" och "Jag ger dig min morgon".


Till festen åkte vi i svart mercedes och i Dimmehus väntade 86 gäster på oss. Det var champagne och snittar, den underbaraste medelhavsbuffén och fantastisk tårta! Massa vackra tal, flera bildspel, film, sånger, och bästa toastmaster och toastmadame som finns. Allt gick såklart i rosa och vitt och det visste jag ju sedan innan eftersom jag och min numer MAN varit med och dukat med rosa maränger, rosa band, vita dukar, rosa rosor mm Kvällen avslutades med dans och karaoke!

Det var den bästa dagen i mitt liv! Det finns SÅ många att tacka, men det kommer vi att göra på annat vis och mer personligt!

Kommentarer
Postat av: Mammut/Svärmammut

Ja kan bara hålla med , det var såå fantastiskt bra o vackert, Brudparet var söta som socker.

Jag hoppas verkligen att ni fortsätter med bloggen det är kul att läsa lite vad som händer under ert tak...

2010-01-23 @ 18:25:48
Postat av: Emma

Mmm det var ett så vackert bröllop! Ni var så fina! =)

Kram på er!

Emma

2010-01-23 @ 22:22:45
Postat av: Jen

Håller me svärmammut! Fortsätt blogga...då kanske du lockar en annan att göra det igen ;) Ni var så fina på Er dag. Kram

2010-01-23 @ 22:32:09
Postat av: Karin F

Låta bli att blogga?

Vad är det för dumheter!

Se det som en service till dina vänner, för vi vill vara up to date allihop med hur ni har det, hur ni mår och hur det framskrider, det nya livet.

2010-01-23 @ 23:00:49
URL: http://floryd.net
Postat av: Lotta

Stort Grattis X 2!! Ja, det är nästan lite skrämmande =)Å med bara lite drygt två veckors mellanrum... Skulle vara kul att "följas åt" om du fortsatte blogga!

Kram!

2010-01-24 @ 09:21:47
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Annika

Ni var ett vackert BRUDPAR...

Fortsätt att blogga tycker jag.. Kul att läsa vad ni skriver (Jakob Kanske ska skriva lite mera haha)

Har fixat en skiva med bilder och en skiva med brudvalsen och en sång.. Bara att hämtas när så önskas =) Kram till er

2010-01-24 @ 20:16:07
Postat av: jessie

Grattis till er! Tycker ni ska fortsatta blogga! Kraam

2010-01-25 @ 14:38:02
URL: http://jessy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0