Fruhippa

Nu har jag fått både MÖHIPPA och FRUHIPPA. Möhippan var i december 2009 och jag har inte nämnt så mycket om den här eftersom vårt bröllop blev från att från början vara officiell och publik, högst hemligstämplad. Helt hemligt var det ju inte eftersom 86 gäster närvarade i kyrka och på fest men ni förstår nog... För övriga... Möhippan var en härlig heldag med vänner där scrapbooking, bus och spa stod som några aktiviteter. Fruhippan var en mysig kväll med arbetskamrater där också bus var inplanerat, mat och till sist blomsterpyssel.

Båda gängen känner mig väldigt väl och allt var såklart planerat så att det skulle passa moi, vilket det verkligen gjorde. I onsdags hölls Fruhippan och efter denna kväll pryds vårt köksbord utav dessa två ting. Den ena kreationen har jag faktiskt själv knopat ihop och fixat till. Det var en DRÖM att få botanisera bland blommor, pryttlar och sten och jag vill göra det IGEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0