Ullared nästa!

Först tänkte jag att jag skulle skrivit GEKÅS men nästan alla säger ju som jag dvs "Ullared" ändå så det fick bli ordet! Vi bestämde igår att vi skulle gå upp 03:45. Jag ville väl egentligen 03:30 men när sade mannen i huset stopp. Så vi fick jämka lite här och en kvart senare BLEV det. Jakob ville nog egentligen inte åka SÅ tidigt men det blir SKÖNT att vara där bland de första och det blir lite grann sport också!

Allt är förberett. Listan är skriven (Mias måste), självklart i excel (Jakobs måste), fikat att är inhandlat och planerat in i minsta detalj (tunnbrödsrullar som vanligt)

Så efter halva koppen kaffe här, lite knäckebrödstuggande så ska vi dra på oss Ullaredkläderna och åka. Kläderna är också viktiga! Lite snygg vill man vara även om det inte är göteborgsshoppingsstatus på det hela OCH bekväm. Bekväma kläder är ett måste, för här ska handlas!

www.ullared.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0