Imorgon far vi!

Imorgon är alltså STORA dagen då vår resa till Ullared och gekås ska ske! Jag är riktigt spänd och taggad och ser fram emot det SÅ mycket. Listan har fyllts på ytterligare och ska gås igenom noggrannt ikväll för jag tror att det fortfarande finns en del saker som måste skrivas på!

För detta Floryd-par i detta hus är också färdkosten mycket viktig och som alltid så kommer det att rullas tunnbröd på morgonkvisten i morgon. Salami/brie är vår standard. Denna standard får jag tyvärr hoppa över denna gång då brie inte är ok för en rundmagad dam som jag själv, och inte salami heller om den inte är varmrökt.

Rundmagade jag var också i lilla staden idag för mätning, vägning och hjärtljudslyssning. Jag kan glatt meddela att allt var till belåtenhet. Hela besöket gjorde mig jätteglad till och med vågen! Bebisen växer och mår fint, magen likaså men inte Mia så mycket..... Det firade jag med kaffe och två praliner när jag kom hem...

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad härligt, att den lilla/e frodas som den ska.... =)

Kul med Ullared...

Kram

2010-03-25 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0