God morgon på er!

Här sitter vi vid frukostbordet i nattsärken och har precis avslutat vårt frukostätande. Sista droppen kaffe intages i och för sig. Vi är båda på GOTT humör. Dels för att vi har SÅ mycket på gång och för att jag imorgon är LEDIG och det då blir en häääääärlig lååååååånghelg.

När jag frågade Jakob här vad han tyckte jag skulle skriva för morgonbloggeri tyckte han två saker:
  • att jag inte längre är beroende av Tetris (jätteskönt faktiskt, man inser inte det när man är inne i sitt beroende men när man kommit ur det så vet man)
  • att kyrka och präst och tid är HELT spikad och klar

Ikväll ska Jakob spela med sitt band, och jag ska griljera en till skinka och göra pumpa-fint!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad skönt att prästen m.m. är spikad.. En sak mindre =)

Syns på lördag... kram

2009-10-29 @ 09:09:42
URL: http://www.nikkis.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0