Lucia!

Om fem minuter börjar luciamorgon på svt. Jag har varit vaken sen sex och både hunnit äta frukost och läsa i min bok så nu blir det perfekt med lite luciastämning. Så fort jag skrivit klart detta ska jag gå och fråga Jakob som sover sött om han vill titta på bruden i den vita skruden.... kanske.... Han somnade halv ett igår berättade han när jag klockan sex undrade om han inte ville gå upp med mig...Det ville han inte. Jag förstår inte att han inte vill lägga sig samma tid som JAG. Det är verkligen JÄTTESKÖNT att somna halv nio en lördagkväll. =) Eller varför inte klockan sex en fredagkväll???

Kommentarer
Postat av: mammut

Spelar ingen roll vad klockan är eller vilken dag det är , är man trött så är man Jag vet hur det är Sååå skönt att krypa ner i bädden...o vakna pigg (nåja) o utvilad före tuppen

2009-12-13 @ 19:36:46
Postat av: Monica

Nja halv sex är nog väl tidigt, till och med för mig, annars är jag också kvällstrött. Dessvärre innebär det inte att jag är morgonpigg...

2009-12-14 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0