En dag av återhämtning!

God morgon på er! Hoppas ni sovit gott? Vi har sovit gott, alla fyra (Jakob +Mia + två söta katter). Igår slutade jag tidigt från jobbet och det blev en riktig återhämtningsdag. Sådana dagar har vi aldrig längre eftersom det känns som om man då är SÅ onyttig. Men igår tog vi oss en sådan dag.

Det blev:
  • lussebullsfika och te
  • tre avsnitt av morden på svt play
  • en gnistrande vit kvällspromenad i det härliga kalla vädret
Det var en PERFEKT dag och idag känner i varje fall jag mig mycket piggare och fräschare! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mammut

Låter härligt , tänkte ha det i helgen men kom på att vi kanske skulle fara till Ullared såå nja det finns väl fler dagar.. Kram

2009-12-03 @ 15:48:41
Postat av: Jen

Härligt, det skulle jag behöva...ska nog ta mig en tur ut i skogen bara så där när tiden finns!! krams

2009-12-03 @ 22:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0