Melle belle bao

sover gott i sin säng. Han hade en märklig dag igår då han bara sov korta men många powernaps på dagen vilket resulterade i en mycket övertrött lilleman på tidiga kvällen. Så det var ingen bra dag igår... Nu håller jag tummarna att han får sova lite längre stunder idag som han är van vid.
För övrigt så trivs vi utmärkt i nya huset. Men flytten har på något vis gjort mig extra mörkrädd! Vet inte vad det kan bero på. Kanske är det att vi nu har källare? Jag har i varje fall denna vecka när jag varit själv på kvällen skrämt upp mig rejält och tänt upp och checkat uterummet ett antal gånger... =P
Men nästa vecka jobbar mannen dag-tid. Det ser vi fram emot =)

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jasså nu har det hänt lite här, BRA! Lägg inte av med bloggandet!

Jag vill så gärna komma och hälsa på er men det är så mycket hela tiden, bo i Alingsås varannan vecka och husrenovering resten av tiden så Melker hinner väl få mustasch innan vi kan komma och hälsa på :-) Vi har ju till och med köpt en liten sak till honom, den vill han nog inte använda när han fått mustasch :-) Kram

2010-09-22 @ 23:42:15
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Ellis

Och du, enligt din widget är du i vecka 53, undrar hur magen ser ut efter en så lång graviditet! :-)

2010-09-27 @ 21:03:17
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Mia

Ha ha, ja jag vet att magen är stor...där... Ha ha. Och btw han har inte fått mustasch än som tur är

Kram

2010-09-29 @ 16:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0