Familjesnusning...

Idag gick jag upp redan 05:50. Jag tror mina gamla vanor börjar ge sig till känna, jag riktigt känner det. En bebis i magen gjorde mig helt upp och ned och det är väl heller inte så konstigt! Det där med tidiga morgnar och hemmapyssel/bak bara försvann men jag riktigt känner/märker hur det så sakteliga börjar komma tillbaks. Ordet för det är UNDERBART! Jag har nog saknat mig själv lite grann...
Den främsta anledningen till min tidiga morgonuppgång idag är ensamtiden. Jag får ensamtid på dagen också! Vissa dagar mer vissa dagar mindre. Se det beror helt på lillemans humör. Men det finns inget som slår ensamtid på morgonkvisten och det får gärna vara lite mörkt... och man får aldrig glömma stora kaffekoppen. Precis en sådan morgon har jag precis haft. Båda mina killar ligger i sina sängar och snusar...den lille borde snart vakna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0