Julen stoppas ned i lådan

Nu är det julfritt hos oss på vår gata. Det stora ordet för det är SKÖNT! Det brukar vara skönt när det blir "vitt och rent" igen, men i år känns det bara SÅ EXTRA skönt. Det som återstår nu är "bara" damma, dammsuga, torka golv och städa toaletterna. Sen hoppas jag att vi kan slappa lite i soffan och eventuellt hinna med lite valsande. Jag behöver ALL träning jag kan få och antagligen kommer det ändå inte att se riktigt klokt ut på stora dagen. Stegen kan jag och jag lan även utföra dem i takt. Det är inte DET som är det stora problemet. JAG vill FÖRA. Eller JAG vill inte det men gör visst gärna det ibland ändå. Men övning ger färdighet sägs det ju så jag fortsätter och traggla.

Men först måste detta hus dammas av en smula... En bra städlåt!

Kommentarer
Postat av: mammut

Ni behöver inte träna mer såg bra ut på provvisningen idag

Mkt elegant...

2010-01-07 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0