2010- nytt år

Jakob hade ändrat i datuminställningen på datorn. När jag skulle sätta mig vid datorn stod det 2008. Raskt ändrade jag till 2009 (?) men fick inte riktigt dagens datum att stämma ihop med veckodagen... Sen slog det mig att det inte längre ÄR 2009. Det kommer nog ta ett tag det där, att ändra om.

Jul och nyår har varit jättebra! Lite intensivt blir det, och jag kanske önskar att det vore lite mindre intensivt och lite mer hemmavila och hemmamys. Nyårsafton var trevlig. Middagen intogs här hos oss för att sedan flytta vidare till ett grannhus. Aldrig har jag väl varit så trött en nyårsafton som denna. Klockan nio trodde jag att klockan var elva och blev mycket besviken när jag såg att så inte var fallet. Det är tur att man har en sådan snäll och förstående blivande som klockan elva på nyårsafton traskade hem med den trötta (mig). Men vi var, tro det eller ej, uppe till tolvslaget och skålade. Pyjamasklädda, med champagneglasen i högsta hugg tittade vi på fyrverkerierna genom musikrumsfönstret.

Helgen efter nyår har varit lite lugnare. I lördags tog vi oss en tur till pulkabacken i Rosendalen. Jakob drog mig en bit på boben. Det kändes PRECIS som när man var liten. Han är stark Jakob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0