Smygtitt av bröllopet!

Vi har nu fått ALLA bilder från vår MYCKET DUKTIGA fotograf. Jag talar förstås om bröllopsbilderna! Det var SÅ många bra bilder och vi har idag gått igenom dem allihop och bestämt vilka som ska framkallas och inte. Någon fotografbild HÄR blir det inte tal om då jag vill hålla lite på dem tills tackkort och annat kommer att skickas ut. Men tills dess bjuder jag på en bild som jag tycker mycket om som Jakobs pappa tagit. Jakobs pappa är också en JÄTTEDUKTIG fotograf och tog många fina bilder han också. Bilden är tagen precis när vi anlänt till festlokalen och själva välkomstskålen är igång.

Ingen utav oss ser på just den här bilden särskilt glada ut men jag tycker ändå att den är vacker.


Kommentarer
Postat av: Annika

SÅÅ vackra så... <3 kram

2010-02-02 @ 23:05:56
Postat av: Greta

Ni är jätte vackra

2010-02-04 @ 09:04:14
Postat av: Kristina

Mm håller med som sockersöta marränger.....

2010-02-04 @ 15:02:46
URL: http://mammitsa.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ja jättevacker och jag är jättenyfiken på resten av bilderna!!! Kram

2010-02-11 @ 01:16:15
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0