Lyxmacka a´la Mia

Jag lyxar idag. Här hos oss kör den kvinnliga delen av oss tidig lyxfrukost och den är underbar! Jag har i och för sig ätit enbart avokado eller leverpastej på frukostsmörgåsarna sen november och inte för att det skulle vara någon slags craving eller måste ha, utan för att det bara är så himla gott och nyttigt. (Om ni undrar över gravidtitetssug och inte vet så kan jag tala om att jag numer ÄLSKAR lakrits vilket jag inte gjorde innan och DET kanske kan ses som en liten craving). Men idag slog jag alltså på stort eller rättare sagt med början igår kväll då vi körde fredagsmackmys i lathetens tecken med fortsättning idag. Det har väl hänt någon gång den senaste tiden att två av ingredienserna infunnit sig på samma macka men absolut inte tre, för det är helglyx det så det står härliga till. Så i några dagar nu kommer jag att fortsätta mitt frukostlyxande med laktosfri cream cheese, soltorkad tomat och avokado. Jag säger bara PRÖVA! Det är gudomligt!


Kommentarer
Postat av: Mammut/Svärmammut

Mm mackorna ser goda ut men nu har vi sett dom länge nog, de måste väl vara uppätna för länge sedan =) Kram

2010-02-07 @ 20:17:11
URL: http://mammitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0