Tekaksbak

Energin strålar för tillfället så jag passade på att pröva mina gamla vanor lite grann och satte igång med lite bak och matlagning. Det kändes underbart att vara "back on track" och hela huset luktade tekakor. Efter allt bak och fix VAR jag faktiskt helt slut och det blev soffaläge utan kissekatt då ingen kände för att göra någon vidare uppoffring för den som ger dem kärlek, mat och husrum... Klockan halv elva kom i varje fall en man hem från sitt jobb som faktiskt uppskattar den som ger och delar kärlek, mat och husrum... TUR


Under tekaksbaket lade jag även ihop ett påskgodis som jag en gång fick för mig skulle vara något att ha och tvingade därmed mannen att köpa ingredienserna... Mannen protesterade å det vildaste eftersom han var bergsäker på att detta godis INTE skulle vara gott. Jag i min tur var också bergsäker på att JAG skulle gilla godiset eftersom marsipan är min grej. Men ack så fel jag hade och så rätt mannen hade. Det var det ÄCKLIGASTE godis jag någonsin ätit och skulle ni vilja pröva så finns det här. Men jag avråder er starkt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mmm såg ju jättehott ut! =)

2010-04-01 @ 08:06:40
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0