Födelsedagsmannen!

Igår fyllde han år här min man, den blivande pappan. Hipp hipp HURRA! Vi firade såklart lite grann, Sessan, Siri, den obakade och jag. 04:20 gick jag upp för att tända ljus, sätta på kaffe och duka fram frukost och födelsedagskort. För att göra det lite mer spännande  ordnade jag en mycket liten presentjakt som jag trodde skulle knäckas av födelsedagsbarnet med en gång... men det gjordes inte. Ledtråden för jakten var BEBISBO var på Jakobs första tanke var barnvagnen eller min mage. Men så var ju inte fallet... Spännande va?

En kort stund innan sin avfärd 05:10, letade Jakob men utan resultat. Sedan fortsatte han på eftermiddagen... efter några ytterligare ledtrådar från mig via telefon, fann han lappen han letade efter och strax därpå även paketet.

Visst är jag KUL? =)

Idag har jag varit på MVC. Jag glömdes bort bland allt pappersarbete och fick vänta i 25 minuter. Magen hade växt mer som den skulle den här gången dvs NU är jag i fas och allt såg bra ut. En livlig krabat tyckte BM =) Jag har fått ganska ont i ryggen också vilket inte är sådär superkul. Det är för att du är spenslig sa BM. Jag? Spenslig? Jag som har världens kula a´la dinosauriestorlek? Taaaaack! Fast det där sa jag ju inte...

Nu ska kulan och jag avsluta här för denna gång. Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Karin F

Glömde fråga igår - vad var bebisboet?

2010-04-11 @ 09:51:34
Postat av: Lotta

Hej!

Kul att du fortfarande hälsar på!!! Är ju onekligen lite mer brist på tid nu för tiden... =) Men jag försöker att uppdatera med jämna mellanrum.

Hoppas det är bra med er och ett stort grattis till er lille!!!

Kram, Sotnosen!

2010-09-01 @ 11:23:33
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0