Ja men då så!

Då börjar jag lite grann här med den nya bloggen! Så får vi se vart det bär hän. Idag är det en FIN dag vädermässigt. Kall är den för det är faktiskt minusgrader ute fortfarande men FIN för solen skiner! Visst blir man glad av solen?

I eftermiddag ska jag på Tupperware-party hos Mammut. Jag ska inte handla. Jag har redan bestämt det. Jag förstår att folk undrar varför jag överhuvudtaget åker dit då. Mest är det för stöttning av Mamma. Det är ju synd om det är få som kommer på hennes party. Pinsamt för mamma gentemot TP-ladyn. Att jag inte handlar har ju inte med mamma att göra! Det är ju isåfall inte hennes fel att jag inte tilltalades av något från TP. Det är ju TP:s fel. Eller ladyns fel isåfall som inte kan sälja varorna. Fast det sistnämnda är INTE rätt. Inte för den här TP-ladyn i varje fall, för HON kan sin sak. Hon vet hur vi ska tas.

Men jag ska nog stå emot. Tänka intensivt på vårt överfulla plastskåp och på vårt bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0